Driv3r
Argon 2004.05.25. 18:29
Frissíteték a Driv3r honlapját, és sok infot töltötek fel. A következő "update"-t, azaz frissítést április 22-re igérik. A megjelenés még mindig 2004 Június. További infókért katt
tovább>>
körülbelül 12.000 hangjegyet használtak fel a zenékhez
több, mint 90.000 fénykép alapján készültek el a városok
több, mint 1.000 mérföldet (~1613km) sétáltak
a három várost összesen 25 festő alkotta meg
ha az autók hangjainak alapanyagát összefűznénk 1 nap és 6 óráig hallgathatnánk, és egy autó hangjának elkészítése minimum másfél órát vett igénybe, legrosszabb esetben pedig 6 hónapot dolgoztak vele
tesztelésből 400.000 lövedéket lőttek ki, virtuális motion capture részek készítésének alkalmával 2.000-et
egy autó elkészítésén 2 teljes hetet dolgoztak
3500 rajz készült, és a karakterek elkészítéséhez 3000 fotót használtak fel
az átvezetővideó (FMV) Tanner-ét 290.000 polygonból építették
360 GB tömörítetlen videóanyag készült átvezető animációnak
a csapat összesen 354 GB RAM memóriát, 22.656 MB videóRAM-ot, 49.866 méter hálózati kábelt használt
156,14 mérföld (~252km) autóút és 35.768 épület lesz a játékban
egy épület több, mint 300 polygonból épül fel
több mint 70 vezethető autó lesz
a járművek több, mint 20 leszakítható, deformálható karosszériaelemből állnak majd, a dögösebb verdák több, mint 3.000 polygonból épülnek fel
egy autón több mint 70.000 lyukat üthetünk a fegyverekkel
lesznek libegő lengő alkatrészek, úgymint ajtók, motorháztetők, csomagtartók...
a lökhárítókat magunk után vonszolhatjuk szikrázások közepette
a kerekek kilőhetőek, az üvegek szétlőhetőek lesznek
a főszereplő, Tanner 1.800 polygon-ból épül fel
több mint 25.000 textúra van a játékban
|