Prince of Persia 2 interjú
Argon 2004.07.08. 21:34
A Gamespot Mikael Labatot, a Prince of Persia 2 művászeti vezetőjét (Ubisoft Montreal) kapta mikrofonvégre. Lentebb az interjú során elhangzott érdekesebb infókból csemegézünk:
A Prince of Persia 2 vizuális arculatának megalkotása során az elsődleges szempont a játékosok érdeklődésének felketése volt: minden sokkal kidolgozattabb, élettelibb és részletesebb lesz. Olyan karaktereket szeretnének alkotni, melyekre a játékos a PoP 2 befejezése után is szívesen emlékszik majd.
A folytatásban erősen visszavettek az első rész meseszerű "Arab éjszakák" hangulatából. Sötét, félelmetes szcenáriókat kapunk, amik inkább a ősi keleti mondavilágból táplálkoznak. Valós helyszíneket (paloták, perzsa építészet, függőkertek) vettek alapul, és meglocsolták őket egy kis fantázia-szósszal.
A második részben két idősík között (jelen és múlt) mozgunk majd. A jelen vad és kaotikus lesz: a természet több helyen átveszi majd az emberi építmények feletti uralmat. A múlt gazdag, pomázatos és fenyegtő.
Vizuális szempontból a Gyűrűk Ura mozifilmek, Tim Burton munkássága, és a Silent Hill széria (!!!) jelentették a legfőbb inspirációt a fejlesztők számára. [Az első részt mosolyogva végignyomó gyerkőc pedig majd jól összerondítja magát... a szerk.
|