Goldeneye: Rogue Agent hírek
Argon 2004.07.25. 20:23
Új hírek érkeztek a Goldeneye: Rogue Agent-ről. Elég sok infót megtudunk a játékról és főhősünkről. A játék ősszel érkezik. A pc-s megjelenés még nem biztos egy hajszálon lóg, de reménykedjünk, hogy azon is megjelenik.
A fejlesztőcsapat jelenleg a játék sebességét kalapálgatja. Az E3-on bemutatott verzióhoz képest jelentős framerate-növekedést sikerült elérni, ráadásul úgy, hogy a speciális effektusok többsége (a látványos golyóbecsapódások, masszív tűzharcok és robbanások) a helyén maradt.
Sokat fogalalkoznak az Aranyszem által nyújtott speciális képességekkel: a Magnetic Field-el az ellenfeleinket tudjuk elhajítani (a fegyvert is kikaphatjuk a kezükből), a Magnetic Shield pedig a lövedékek kivédésére szolgál.
A lövöldözés mellett robosztus és élvezetes közelharcra számíthatunk: egy ökölcsapás lebénítja az ellenfeleket, a második pedig megöli őket. A csapkodáson kívül lehetőségünk lesz dobálni / falnak nekicsapni az életünkre törő rosszfiúkat. A (legutóbbi trailerben is látott) kétfegyveres harc azért került a játékba, mert az első Goldeneyeban is benne volt, nagyon coolnak találták, és most (a két ravasznak hála) még élvezetesebb így irtani a jónépet.
A Rogue Agent egyedülálló mesterséges intelligenciával lesz felvértezve: ellenfeleink fedezéket válthatnak, aktiválhatják az adott helyszínen elhelyezett csapdákat - de össze is zavarodhatnak, ilyenkor menekülnek, vagy éppen a saját társaikat ejtik túszul.
A soundtrack megalkotásában Paul Oakenfold vállalt jelentős szerepet.
Magával James Bonddal is összefutunk majd: az első küldetésben (még MI6 ügynökként) az ő oldalán harcolunk, a misszió után persze rögtön kirúgják hősünket - így lesz belőle gonosztevő.
|